Iza ovog imena nalaze se braća Nikola i Nenad Radojčić. Već duži niz godina se bave kreiranjem logotipa, bilborda, lifleta, različitih animacija i grafita, fokusirajući se na vizuelni identitet kao krucijalnu stvar svakodnevice.
Mada su najpoznatiji po kreiranju sostvenog brenda „Dechko Tzar“, sa idejom da se u Beogradu pokrene lokani t-shirt brend. Pored majica, sastavni deo njihov asortimana su i duksevi, kao i različiti dodaci koji ispunjavaju svakodnevne potrebe.
Mlada, talentovana i ambiciozna braća imaju dosta iskustva u grafičkom dizajnu. Karijeru su započeli 2002. godine radeći u kreativnom timu kompanije B92. Danas iza sebe imaju dosta uspešnih saradnji sa manjim i većim kompanijama, kao i sa marketinškim agencijama.
Inspiraciju za svoj rad pronalaze u svakodnevnim dešavanjima, putovanjima, knjigama i muzici. Uživaju u poslu kojim se bave i teže da postanu vodeći dizajnerski studio sa jakom reputacijom. Moderan dizajn, lepo usklađeni elementi i kvalitet izrade su neke od karakteristika koje opisuju njihov način rada.
Imajući u vidu da su sarađivali sa mnogim društveno odgovornim kompanijama, Nikola i Nenad će održati predavanje na temu „Odgovoran dizajn”.
Više o njihovom radu možete pročitati na sajtu .
.