Braća Burazeri - Savez studenata Fakulteta organizacionih nauka
20831
page,page-id-20831,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Braća Burazeri

Iza ovog imena nalaze se braća Nikola i Nenad Radojčić. Već duži niz godina se bave kreiranjem logotipa, bilborda, lifleta, različitih animacija i grafita, fokusirajući se na vizuelni identitet kao krucijalnu stvar svakodnevice.
Mada su najpoznatiji po kreiranju sostvenog brenda „Dechko Tzar“, sa idejom da se u Beogradu pokrene lokani t-shirt brend. Pored majica, sastavni deo njihov asortimana su i duksevi, kao i različiti dodaci koji ispunjavaju svakodnevne potrebe.

Mlada, talentovana i ambiciozna  braća imaju dosta iskustva u grafičkom dizajnu. Karijeru su započeli 2002. godine radeći u kreativnom timu kompanije B92. Danas iza sebe imaju dosta uspešnih saradnji sa manjim i većim kompanijama, kao i sa marketinškim agencijama.

Inspiraciju za svoj rad pronalaze u svakodnevnim dešavanjima, putovanjima, knjigama i muzici. Uživaju u poslu kojim se bave i teže da postanu vodeći dizajnerski studio sa jakom reputacijom.  Moderan dizajn, lepo usklađeni elementi i kvalitet izrade su neke od karakteristika koje opisuju njihov način rada.

Imajući u vidu da su sarađivali sa mnogim društveno odgovornim kompanijama, Nikola i Nenad će održati predavanje na temu „Odgovoran dizajn”.

Više o njihovom radu možete pročitati na sajtu .

.

bbz
untitled-1_55