Brankica Milosavljević, zamenik direktora funkcije Marketing i komunikacije
Brankica Milosavljević je rođena u Kruševcu, a na Univerzitetu u Beogradu studirala je na Ekonomskom fakultetu, odsek Finansije, bankarstvo i osiguranje. Svoje profesionalno iskustvo sticala je u Vojvođanskoj banci počev od 2005. godine, kada je obavljala poslove u okviru funkcije Upravljanje kreditnim rizicima.
Od 2006. godine raspoređena je na poziciju saradnika u funkciji Marketing i komunikacije , dok je 2008. imenovana za direktora sektora za Reklamiranje i mediji. Od oktobra 2015. obavlja posao zamenika direktora funkcije Marketing i komunikacije.
Prilikom otvaranja konferencije Brankica će studentima preneti svoja profesionalna iskustva, upoznati ih sa strukturom i zaduženjima marketing tima, trendovima u marketingu, procesom kreiranja kampanje – od ideje do komuniakcije, odabiru komunikacionih kanala .
Brankica je predstavnik Vojvođanske banke koja sa tradicijom dugom 146 godina uspešno posluje u Srbiji i predstavlja jedan od najpoznatijih domaćih brendova u zemlji. Od 2006. godine, Banka posluje u sastavu jedne od vodećih međunarodnih bankarskih grupacija – grupe Nacionalne banke Grčke (National Bank of Greece Group).
Danas, Vojvođanska banka je među deset najvećih banaka u Srbiji po veličini aktive, ima status sistemski značajne banke i nalazi se među najboljim transakcionim bankama na tržištu. Sa četvrtom najvećom mrežom u Srbiji i sa više od milion klijenata, Vojvođanska banka pokriva celu teritoriju zemlje.
Posebna pažnja daje se aktivnostima društveno odgovornog poslovanja. Banka podržava projekat socijalne inkluzije dece bez roditeljskog staranja „Budi svoj” u svojstvu generalnog donatora.
Vojvođanska banka je i prva kompanija čiji su zaposleni uspešno završili dobrovoljni program obuke za srpski znakovni jezik, kako bi u svakodnevnom radu mogli da komuniciraju sa gluvim i nagluvim osobama.