Izveštaj šeste Konferencije studenata organizacionih nauka - Savez studenata Fakulteta organizacionih nauka
21201
single,single-post,postid-21201,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Izveštaj šeste Konferencije studenata organizacionih nauka

kson

16 Nov Izveštaj šeste Konferencije studenata organizacionih nauka

 

Uigrani tim, koji čine članovi Saveza studenata FON-a, uspešno je realizovao još jednu Konferenciju studenata organizacionih nauka, čak drugu u ovoj godini. Studentsko odmaralište Ratko Mitrović na Zlatiboru ugostilo je 300 delegata, predstavnika kompanija i predstavnika medija koji su imali priliku da se upoznaju sa aktuelnim trendovima digitalnog marketinga, značajem oglašavanja na društvenim mrežama i njihovim uticajem na poslovanje kompanija i pojedinca. Tema Konferencije “Misli inovativno, oglasi se digitalno” privukla je veliki broj kompanija koje imaju uspešnu praksu u ovoj oblasti, ali i eminentnih pojedinaca koji su nam otkrili sve pojedinosti o korišćenju ovog vida marketinga.

Šestu po redu Konferenciju studenata organizacionih nauka u ime Vojvođanske banke otvorila je Brankica Milosavljević koja radi na poziciji marketing i komunikacije. Zvanična banka Olimpijskog komiteta posluje sa tradicijom dugom 146 godina i predstavlja jedan od najpoznatijih domaćih brendova u zemlji. Brankica je delegatima prenela svoja profesionalna iskustva i upoznala ih sa strukturom i zaduženjima marketing tima, trendovima u marketingu, procesom kreiranja kampanje – od ideje do komunikacije i značajem koji digitalno oglašavanje ima za marketing sektor ove banke.

vojvodjanska banka

Naredno predavanje održala je Ružica Nenezić, PR Specialist kompanije MK Group, vodeće holding kompanije u Srbiji. Ružica je kroz zanimljivo predavanje na temu “Percepcija kompanije MK Group u javnosti sa osvrtom na reputacioni menadžment” ukazala na mogućnosti koje pružaju digitalni kanali komunikacije i njihovu važnost u poslovanju ove kompanije. Naučili smo nešto više o procesu integrisane marketinške komunikacije, odnosno kako izgleda upravljanje holdingom koji posluje u desetak različitih industrija, ali i o značaju koji imidž i reputacija imaju za preduzeća.

mk group

Željko Bošnjak, predstavnik agencije za digitalni marketing Ellecta Interactive, na Konferenciji je održao predavanje na temu “Nove profesije sa razvojem digitalnog marketinga” i ukazao na sve povoljnosti koje pružaju digitalni kanali komunikacije. Željko je kroz interesantno predavanje prikazano kroz prizmu jednog poznatog crtanog filma predstavio posao art direktora i kopivrajtera i sve prisutne zainteresovao za nove profesije naše budućnosti.

ellecta

Prvi dan Konferencije zatvorili su osnivači marketing agencije “Žiška”, Miloš Skokić i Goran Jankuloski koji su delegatima na veoma zanimljiv način izneli opis trenutnog stanja kada su digitalni marketing i oglašavanje u pitanju. Godinu koja je za nama obeležio je procvat influenser marketinga, danas je aktuelno kreiranje kratkih video snimaka, dok je po njihovom mišljenju budućnost je u mikroinfluenserima. Uspešni dvojac govorio je i o svojim velikim uspesima, ali i šta rade kada ponestane ideja, a rokovi postoje.

ziska

Drugi dan Konferencije otvorila je Dejana Spasojević, edukativni menadžer Obuke i Kursevi specijalizovane škole za pružanje praktičnih i visokotraženih znanja i veština. Dejana je učesnicima Konferencije približila svoja iskustva u oblasti digitalnog marketinga, znanje o tehnikama koje se koriste za unapređenje prodaje i istraživanje tržišta, kao i svoja prva iskustva vezana za pravljenje marketinških i biznis planova. Nešto više smo čuli o Internet marketingu, SEO optimizaciji, analizi web sajtova, kao i o najtraženijim poslovima današnjice i njihovoj kreativnosti.

obuke i kursevi

Zatim su predstavnici kompanije Pharmanova, domaće farmaceutske kompanije, pripremili, pored interaktivnog predavanja, zanimljivu studiju slučaja za sve učesnike šeste Konferencije studenata organizacionih nauka i upoznali nas sa specifičnom primenom digitalnog marketinga u farmaceutskoj industriji. Pharmanova je tokom godina, prolazila je razvojni put od jedne male apoteke, preko poslovnog sistema,pa do današnjeg statusa po kome zauzima mesto jednog od najvećih proizvođača lekova.

pharmanova

U ime Konsalting Aktiv Grupe predavanje na temu “Decenija uspešnog preduzetništva u Srbiji” održao je Igor Jelić. Od Igora smo saznali kako da mislimo inovativno, koje su prepreke sa kojima se možemo susresti ukoliko se upustimo u preduzetničke vode, kao i zašto je preduzetništvo stub razvoja jednog društva i jedne države. Takođe je ukazao na značaj digitalnog oglašavanja tokom razvoja sopstvenog biznisa i značaj postavljanja novih trendova u poslovanju.

Igor Jelic

Kompanija Telekom Srbija i ovog puta nas je podržala u realizaciji projekta, njeni predstavnici su nas upoznali sa najuspešnijim kampanjama mts-a i njihovim efektima. Ispred Sektora za razvoj i upravljanje proizvodima i uslugama za privatne korisnike, Dragan Milić nas je upoznao aktuelnim trendovima oglašavanja na društvenim mrežama i otkrio nam sve pojedinosti korišćenja ovog vida marketinga. Za one ambicionzne predavači su organizovali kejs iz oblasti digitalnog marketinga, a oni najbolji dobili su vredne nagrade.

mts

Veliku pažnju svih delegata, na kraju drugog dana Konferencije, privukla je mlada i ambiciozna Ivana Radovanović, autorka sajta mogujatosama.com., koja nam je ispričala kako je uspela i to sasvim sama. Ivana je delegate posavetovala da uvek treba postaviti mnogo pitanja, da bismo saznali sve što nas interesuje i njena deviza je bila da devojke kažu “ako može ona, mogu i ja!”. Na kraju svega, bitno je imati strpljenje, i ne odustajati tako lako, jer će efekti i uspeh doći tek nakon nekog vremena. Večernje časove proveli smo uz muzičke opstrukcije by mts i sjajno se zabavili.

mjts

Treći dan Konferencije otvorio je predsednik WordPress zajednice Srbije Milan Ivanović. Imali smo priliku da čujemo i naučimo mnogo toga zanimljivog od Milana, koji drži brojna predavanja i radionice, i na taj način konstantno doprinosi poboljšanju ove platforme. Kroz predavanje na temu “WordPress i digitalni marketing” saznali smo šta povezuje ova dva pojma, kao i koliko je važna optimizacija sajtova.

Milan Ivanovic

U ime Kompanije Podravka predstavila nam se brend menadžer Suzana Pavlović koja nam je objasnila ulogu digitalnog oglašavanja u kreiranju brenda. Pored toga Suzana nas je upoznala sa bitnim pojedinostima vezanim za analizu medija, načinom na koji ova kompanija koristi digitalne kanale komunikacije i kako se odvija komunikacija sa ciljnim grupama, ali i pokazala nam važnost pristustva na internetu i društvenim platformama.

podravka

Treći dan Konferencije zatvorio je Ivan Bildi. Kao jedan od najvećih marketing stručnjaka na našim prostorima, svoje je predavanje najviše usmerio na društvene mreže i njihovu popularnost. Takođe dao je kratak osvrt i na TV reklame, jer danas su to dva medija koja je se sukobljavaju za pažnju publike., jer pažnja gledalaca nije na reklamama koje traju za vreme određenog sadržaja.Takođe, Ivan je pomenuo da su desktop računari u “izumiranju” i da je sve više aktivnosti obavlja isključivo preko mobilnih telefona koji su budućnost.

Ivan Bildi

Nakon svečanog zatvaranja šeste po redu Konferencije studenata organizacionih nauka, usledio je kviz znanja, na kome su studenti i ovog puta pokazali zavidan nivo poznavanja opšte kulture, dok smo večernje časove proveli uz društvene aktivnosti i zajedno proslavili uspešan završetak još jedne Konferencije.

Do naredne Konferencije mislite inovativno i oglašavajte se digitalno!