Savez studenata Fakulteta organizacionih nauka ove godine od 24. do 28. marta organizuje petu po redu Konferenciju Studenata Organizacionih Nauka-KSON. Projekat će se tradicionalno realizovati u studentskom kompleksu “Ratko Mitrović” na Zlatiboru.
Tema ovogodišnje konferencije pod nazivom “Društvena odgovornost – izbor ili neophodnost“ objedinjuje priču o kompanijama koje uspešno posluju u Srbiji i načinu na koji se one nose sa društvenom odgovornošću u savremenom svetu.
Projekat je do sada okupljao stotine studenata i omogućavao im da budu u interakciji sa stručnjacima u oblasti menadžmenta, marketinga i informacionih tehnologija i iz prve ruke otkriju pojedinosti u vezi sa poslovanjem i konkretnim primerima iz prakse. U okviru projekta organizuju se brojne radionice i takmičenja kroz koje studenti mogu da iskažu kreativnost i takmičarski duh, ali i da osvoje zanimljive nagrade i ostvare kontakte.
Saznajte zbog čega su druženje, zabava i usavršavanje sinonimi za KSON i postanite deo velike konferencije koja iz godine u godinu napreduje i raste, kako u pogledu broja i stručnosti predavača tako i u pogledu broja prijavljenih studenata koji su željni novih iskustava, znanja i poznanstava.
Jedna od prvih asocijacija na ovu organizaciju je upravo KSON koji svojim dugogodišnjim trajanjem i razvojem predstavlja pravi odraz već poznatog slogana Saveza studenata Fakulteta organizacionih nauka “Jer studiranje nije samo broj položenih ispita!”
Dr Mladen Đurić od 2007. godine radi na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu – trenutno u zvanju docenta na Katedri za menadžment kvaliteta i standardizaciju, gde je prethodno diplomirao i odbranio master rad…
Buscador, startap iza istoimene aplikacije za istraživanje različitih planinarskih tura u prirodi nastao je iz ličnih potreba osnivača, Andora Luhovića. Tim Buscadora pored Andora čine i Danko Damjanović i Danilo Ćalić…
BusIza ovog imena nalaze se braća Nikola i Nenad Radojčić. Već duži niz godina se bave kreiranjem logotipa, bilborda, lifleta, različitih animacija i grafita, fokusirajući se na vizuelni identitet kao krucijalnu stvar svakodnevice. Mada su najpoznatiji…
Još kao student borio se za prava svojih kolega, a pri kraju studija pokrenuo je prvu specijalizovanu agenciju u Srbiji za omladinski turizam. Danas uspešno vodi Puzzle Group, Special travel agency i Uranak festival. Kroz svoje …
Neven Marinović je izvršni direktor Smart Kolektiv-a, jedne od vodećih organizacija u Srbiji u oblasti CSR-a (Društveno Odgovornog Poslovanja) i socijalnog preduzetništva. Takođe je i izvršni koordinator Foruma Lidera Srbije, biznis …
„Telekom Srbija“ a.d. Beograd je moderna, u potpunosti domaća telekomunikaciona kompanija koja već osamnaest godina ima ulogu lidera iz oblasti fiksne i mobilne telefonije, Interneta i multimedije, kako u zemlji tako i u regionu.
Po izboru Evrolige i organizacije „One team“, koja se bavi društvenom odgovornošću, projekat košarkaškog kluba Crvena zvezda i Telekoma Srbija pod nazivom „Learning 2play“ proglašen je za najbolji projekat …